فروش ویژه مینی پنکه USB

جمعه 3 مرداد 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مینی پنکه USB

فروش ویژه مینی پنکه USB 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه مینی پنکه USB  را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

مینی پنکه USB، کوچک و قابل حمل. قدرت خنک کنندگی بالا. روشن شدن از طریق پورت USB. قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر یا لپ تاپ. میله گلویی قابل تنظیم 360 درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد.
با استفاده از این پنکه قدرتمند که از پورت USB برای چرخش و هوادهی استفاده می‌کند، علاوه بر آنکه در تابستان در پشت رایانه هوای بسیار مطلوب تر و خنک تری خواهید داشت، می‌توانید آن را برای خنک کردن کیس کامپیوتر در جلوی کیس و با برای خنک کردن لپ تاپ در جلوی لپ تاپ خود قرار دهید تا به سرعت خنک شوند. همچنین از آنجایی که این پنکه با استفاده از پورت USB کار می‌کند، به راحتی می توانید آن در در هرجایی که پورت خروجی USB وجود داشته باشد مورد استفاده قرار دهید. مثلا با قرار دادن آن در جلوی داشبورد اتومبیل و اتصال کابل آن به USB دستگاه پخش ماشین می‌توانید از این پنکه در داخل اتومبیل نیز استفاده کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 27000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مینی پنکه USB , فروش , فروش ویژه , فروش ویژه مینی , فروش ویژه مینی پنکه , ویژه مینی پنکه USB , مینی پنکه , مینی پنکه USB , فروش مینی پنکه , فروش مینی پنکه USB , پنکه USB , فروش پنکه usb ,